هتل های دبی
نوشته شده توسط : shbi

هتل های دبی

هتل کلاریج دبی

هتل کلاریج دبی

 hotel kelarich dubai

هتل کلاریچ دبی در شهر دبی قرار گرفته و تقریبا سیصد متر تا ایستگاه اتوبوس فاصله دارد.

هتل کلاریج دبی یک رستوران هندی دارد اتاقها فرش شده می باشند و مجهز به تلویزیون , سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه زیبا و مدرن، رادیو و مینی بار می باشند. بعضی از اتاقها از تراس و چشم انداز بی نظیر شهر را دارند .هتل دارای چند غذاخوری می باشد که برای میهمانان تدارک دیده است برای مثال رستوران آل کالا، قلیان و غذای لبنانی تدارک دیده و رستوران محفل 3، برنامه رقص بالیوودی و نواهای سنتی هندی دارد . فاصله هتل هفت km تا فرودگاه بین المللی دوبی می باشد . همه روزه ترانسفر رایگان برای مراکز خرید و ساحل در اختیار میهمانان و مسافران قرار می دهد.

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93

 

هتل می فر دبی

 

 

 

 

هتل می فر دبی

 

hotel mi fer dubai

هتل می فر دبی در موقعیت مرکزی در ناحیه دیره قرار گرفته است و در نزدیکی خیلی از جاذبه های تاریخی و توریستی شهر واقع شده است. هتل می فر دبی دارای پارکینگ رایگان و ایاب و ذهاب برای فرودگاه بین المللی دوبی را برای میهمانان و مسافران دبی در اختیار قرار داده است.
میهمانان و مسافران میتوانند از امکانات رفاهی هتل که دارای استخر روباز و ورزشگاه بسیار مجهز می باشد استفاده کنند. هتل می فر دبی ، رستوران و تریاهای مختلفی برای خود دارد. برج ساعت، مرکز خرید، بندر تاریخی، زمین گلف دبی از جمله مکانهایی می باشد که به آسانی از هتل می شود به این مکانها دسترسی داشت. هتل دارای امکانات دیگری مانند : لباسشویی و آرایشگاه می باشد که میتوانید در طول اقامت نیز آراسته باشید. هتل دارای یک صرافی می باشد که مسافران می توانند مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهند. همچنین هتل امکاناتی را برای میهمانان و مسافران معلول تدارک دیده است که این عزیزان نیز در مدت اقامتشان از سفر خود لذت ببرند و آرامش داشته باشند.

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93

 

هتل مونترال دبی

 

 

هتل مونترال دبی

 

hotel monteral dubai

 

هتل مونترال دبی در منطقه تجاري ديره شهر دبي اقامتی در نزدیکی مرکز الغرایر برای ميهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. امکانات رفاهي و خدماتی هتل : سونا، استخر شنا، پارکينگ اختصاصي و رايگان می باشد. اکثر اتاقها مجهز به تلويزيون ماهواره اي و سيستم تهويه مطبوع مي باشند . ميهمانان و مسافران مي توانند در رستوران هتل از بوفه صبحانه، ناهار و شام از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه لذت ببرند. ترياي زیبا و شیک هتل هم لحظاتی خوش را براي ميهمانان و مسافران فراهم کرده است . حرکات موزون شاد و اجراي موسيقي زنده از اطراف دنيا از امکانات رفاهي هتل محسوب می شوند. هتا مونترال دبی از هتلهای زیبای دبی می باشد. همچنین هتل برنامه گشت از سواحل اطراف را برای مسافران خود دارد.

 

hotel monteral dubai

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93

 

هتل پانوراما دبی

 

Panorama Hotel Bur Dubai

 

هتل 2 ستاره Panorama Hotel Bur Dubai  پنجاه اتاقه بوده و در نزدیکی مرکز Al Khaleej قرار دارد و حدود 8Km تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. اتاق های هتل ادارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون می باشند. هتل تنها 5 دقیقه پیاده تا موزه دبی و مرکز تجاری شهر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: